30-03-2023, 11:57
Камп'ютар дзецям...не цацка
Консультация для бацькоў
«Камп'ютар у жыцці дзіцяці-дашкольніка»
У сучаснай адукацыйнай прасторы практычна нельга абысціся без камп'ютэрных тэхналогій. Педагогі ў адукацыйным працэсе ўсё часцей і часцей ўжываюць традыцыйныя і інавацыйныя інфармацыйныя тэхналогіі, якія прадугледжваюць не толькі выкарыстанне камп’ютара для асвятлення якой-небудзь інфармацыі, але і навучанне дзяцей з дашкольнага ўзросту элементарнай камп’ютарнай пісьменнасці. Такім чынам адбываецца далучэнне сучаснага пакалення да інфармацыйнай культуры, без якой немагчыма абысціся ў наш час.
Далучэнне да інфармацыйнай культуры - гэта не толькі авалоданне камп’ютарнай пісьменнасцю, але і набыццё этычнай, эстэтычнай і інтэлектуальнай чуласці. Тое, што дзеці могуць з зайздроснай лёгкасцю авалодваць спосабамі працы з рознымі электроннымі, камп’ютарнымі навінкамі, не выклікае сумненняў; пры гэтым важна, каб яны не трапілі ў залежнасць ад камп’ютара, а шанавалі і імкнуліся да жывых, чалавечых эмацыйны зносін (С. В. Гур'еў).
«Камп'ютар у жыцці дзіцяці-дашкольніка»
У сучаснай адукацыйнай прасторы практычна нельга абысціся без камп'ютэрных тэхналогій. Педагогі ў адукацыйным працэсе ўсё часцей і часцей ўжываюць традыцыйныя і інавацыйныя інфармацыйныя тэхналогіі, якія прадугледжваюць не толькі выкарыстанне камп’ютара для асвятлення якой-небудзь інфармацыі, але і навучанне дзяцей з дашкольнага ўзросту элементарнай камп’ютарнай пісьменнасці. Такім чынам адбываецца далучэнне сучаснага пакалення да інфармацыйнай культуры, без якой немагчыма абысціся ў наш час.
Далучэнне да інфармацыйнай культуры - гэта не толькі авалоданне камп’ютарнай пісьменнасцю, але і набыццё этычнай, эстэтычнай і інтэлектуальнай чуласці. Тое, што дзеці могуць з зайздроснай лёгкасцю авалодваць спосабамі працы з рознымі электроннымі, камп’ютарнымі навінкамі, не выклікае сумненняў; пры гэтым важна, каб яны не трапілі ў залежнасць ад камп’ютара, а шанавалі і імкнуліся да жывых, чалавечых эмацыйны зносін (С. В. Гур'еў).