Склад апякунскага савета:
1. Саўко Таццяна Міхайлаўна – старшыня
2. Пажарыцкая Таццяна Сяргееўна – сакратар
3. Турак Наталля Уладзіміраўна
4. Ганчарэвіч Наталля Уладзіміраўна
5. Грушэўская Жана Андрэеўна
Выдатак бацькоўскіх грашовых сродкаў:
за студзень - снежань 2023 года грашовых сродкаў не паступала
План работы апякунскага савета
дзяржаўнай установы адукацыі
“Навадворскі дзіцячы сад Свіслацкага раёна”
Першае пасяджэнне – верасень
1. Арганізацыйнае пасяджэнне. Удакладненне складу апякунскага савета на пачатак вучэбнага года. Размеркаванне абавязкаў членаў апякунскага савета.
2. Абмеркаванне плана работы апякунскага савета на 2023/2024 навучальны год.
Другое пасяджэнне – снежань
1. Справаздача аб выкарыстанні добраахвотных бацькоўскіх ахвяраванняў.
2. Арганізацыя і правядзенне навагодніх святаў у групах дашкольнай установы.
Трэцяе пасяджэнне – май
1. Аб арганізацыі летняй аздараўленчай кампаніі выхаванцаў.
2. Планаванне і правядзенне касметычнага рамонту ў групах.
Чацвертае пасяджэнне – снежань
1. Фінансавая справаздача выкарыстання паступаючых сродкаў паступіўшых сродкаў за 2023 год.
2. Стварэнне бяспечных умоў знаходжання выхаванцаў ва ўстанове адукацыі; выкананне санітарна-гігіенічных патрабаванняў і нарматываў.
ПАЛАЖЭННЕ
аб апякунскім савеце дзяржаўнай установы адукацыі
“Навадворскі дзіцячы сад Свіслацкага раёна”
Апякунскі савет з'яўляецца органам самакіравання дзяржаўнай установы адукацыі “Навадворскі дзіцячы сад Свіслацкага раёна” (далей ўстановы адукацыі) і ствараецца з мэтай аказання садзейнічання ў забеспячэнні яго дзейнасці і развіцця.
Рашэнне аб стварэнні апякунскага савета прымаецца ініцыятыўнай групай, у склад якой могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі выхаванцаў, педагагічныя работнікі, іншыя асобы.
Апякунскі савет арганізуе сваю работу ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, сапраўдным Палажэннем, іншымі актамі заканадаўства, статутам установы адукацыі.
Апякунскі савет узаемадзейнічае з кіраўніком установы адукацыі і іншымі органамі самакіравання ўстановы адукацыі па пытаннях функцыянавання і развіцця ўстановы адукацыі. Прадстаўнік апякунскага савета можа ўдзельнічаць у працы іншых органаў самакіравання.
Задачамі дзейнасці апякунскага савета з'яўляюцца:
1. садзейнічанне установе адукацыі ў развіцці матэрыяльна-тэхнічнай базы, забеспячэнні якасці адукацыі;
2. распрацоўка і рэалізацыя планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах ўстановы адукацыі;
3. садзейнічанне ў паляпшэнні ўмоў працы педагагічных і іншых работнікаў установы адукацыі;
4. вызначэнне напрамкаў, форм, памераў і парадку выкарыстання сродкаў апякунскага савета, у тым ліку на:
4.1. умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы;
4.2. удасканаленне арганізацыі харчавання навучэнцаў;
4.3. правядзенне спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, сацыяльна-культурных, адукацыйных мерапрыемстваў;
4.4. іншыя мэты, не забароненыя заканадаўствам;
5. садзейнічанне ва ўсталяванні і развіцці міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы адукацыі;
6. мэтавае выкарыстанне сродкаў апякунскага савета.
Апякунскі савет дзейнічае на аснове прынцыпаў:
1. добраахвотнасці сяброўства;
2. раўнапраўя членаў апякунскага савета;
3. калегіяльнасці кіраўніцтва;
4. галоснасці прымаемых рашэнняў.
Член апякунскага савета мае права:
1. уносіць прапановы па ўсіх напрамках дзейнасці апякунскага савета на сходах апякунскага савета;
2. атрымліваць інфармацыю, наяўную ў распараджэнні апякунскага савета;
3. удзельнічаць ва ўсіх мерапрыемствах, якія праводзяцца апякунскім саветам
Член апякунскага савета абавязаны:
1. выконваць патрабаванні гэтага Палажэння;
2. выконваць палажэнні Статута ўстановы адукацыі;
3. прымаць актыўны ўдзел у дзейнасці апякунскага савета, прадугледжанай сапраўдным Палажэннем;
4. выконваць рашэнні апякунскага савета.
Фінансавыя сродкі апякунскага савета фарміруюцца з добраахвотных узносаў і іншых крыніц, не забароненых заканадаўствам, якія залічваюцца на бягучы (разліковы) рахунак па ўліку пазабюджэтных сродкаў.