Навадворскі яслі-сад
231983, Гродзенская вобл., Аг. Новы Двор, вул. 1 Мая, 10а, тэл. 8-01513-22167

Бацькам

Паважаныя бацькі!
Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Навадворскі яслі-сад» працуе з 7.30 да 18.00 па будніх днях.
У адпаведнасці з рэжымам дня ў інтэграваную групу прыём дзяцей ажыццяўляецца з 7.30 да 8.30.
Нагадваем Вам, што своечасовы прыход дзіцяці ва ўстанову дашкольнай адукацыі і выхад – неабходная ўмова правільнай рэалізацыі адукацыйнай праграмы.
Выхадныя дні:
Субота, нядзеля і агульнадзяржаўныя святы.
Аб немагчымасці прыходу дзіцяці ў дзіцячы сад па хваробе ці іншых уважлівых прычынах або пра дзень выхаду дзіцяці ў дзіцячы сад пасля доўгай адсутнасці неабходна паведаміць у дашкольную ўстанову па тэлефоне 22-167.


Паважаныя бацькі!
Установа дашкольнай адукацыі прапануе адукацыйную паслугу, групу кароткачасовага знаходжання "Матчына школа". Група ствараецца для педагагічнай падтрымкі дзяцей ад нараджэння да трох гадоў і дапамогі бацькам у выхаванні дзяцей.
Гэта група сумеснага знаходжання дзяцей і бацькоў. Функцыянуе ў гнуткім рэжыме: 2-3 разы ў тыдзень, 2-3,5 гадзіны ў тыдзень, у залежнасці ад запытаў бацькоў.
Аплата за харчаванне складае ў дашкольнай установе - 2.87 руб. за адзін дзень знаходжання дзіцяці ва ўстанове дашкольнай адукацыі, ажыццяўляецца да 25 чысла кожнага месяца.
Пастаноўка на ўлік і выдача накіравання для паступлення ва ўстанову дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца аддзелам адукацыі Свіслацкага райвыканкама.
Дакументы для вызначэння дзіцяці ў дзіцячы сад:
- заява;
- накіраванне;
- Медыцынскую даведку аб стане здароўя дзіцяці
- Заключэнне врочебно-кансультацыйнай камісіі
- Заключэнне дзяржаўнага цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.

Ва ўстанове дашкольнай адукацыі функцыянуе інтэграваная група пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі (далей-ПКПД), які заснаваны на базе дзяржаўнай установы адукацыі «Навадворская сярэдняя школа Свіслацкага раёна».
Асноўнай мэтай дзейнасці інтэграванай групы і ПКПД з'яўляецца аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі выхаванцам, якія маюць парушэнні ў развіцці вуснага і пісьмовага маўлення.
Напрамкі работы:
карэкцыя гукавымаўлення;
фарміраванне лексіка-граматычных уяўленняў;
развіццё звязнага маўлення;
развіццё псіхічных працэсаў (увагі, памяці, мыслення).
Галоўныя задачы:
ажыццяўляць паглыбленае псіхолага-педагагічнае абследаванне дзіцяці з мэтай вызначэння аптымальных шляхоў аказання карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
ствараць неабходную карэкцыю, якая развівае асяроддзе для забеспячэння індывідуальна-арыентаванай педагагічнай дапамогі дзецям па выпраўленні або паслабленні наяўных парушэнняў;
фарміраваць агульныя здольнасці да вучэння з мэтай забеспячэння выканання дзецьмі адукацыйных стандартаў на ўзроўні дашкольнай адукацыі;
павышаць узровень інтэлектуальнага развіцця дзяцей за кошт развіцця псіхічных працэсаў, фарміравання пазітыўнай матывацыі да вучэбнай дзейнасці, рэгулявання функцый самакантролю ў дзяцей;
кансультаваць педагогаў установы адукацыі, законных прадстаўнікоў дзяцей па пытаннях індывідуалізацыі навучання і выхавання.
Дасягненню пастаўленых задач спрыяюць гульнявыя формы работы, падбор даступнага займальнага матэрыялу, выкарыстанне элементаў сучасных тэхналогій. Усё гэта дазваляе дзецям з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця паспяхова авалодваць навучальнымі праграмамі, адчуваць сябе камфортна ў яслях-садзе.
Залічэнне ў інтэграваную групу ажыццяўляецца загадам загадчыка ўстановы адукацыі на падставе наступных дакументаў:
-заключэнне цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі;
- заява законнага прадстаўніка выхаванца.
Адлічэнне з інтэграванай групы, ПКПД ажыццяўляецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі на падставе спісу навучэнцаў, складзенага па выніках абследавання дзяцей настаўнікам-дефектологом і спецыялістамі Цкрнір і зацверджанага дырэктарам Цкрнір. Адлічэнне можа ажыццяўляцца па наступных прычынах:
-выпраўленне парушэнняў фізічнага і (або) псіхічнага развіцця;
-змена месца жыхарства;
-пераход у іншую ўстанову адукацыі;
-адмова законных прадстаўнікоў вучня з АПФР ад карэкцыйна - педагагічнай дапамогі.
Настаўнікам-дэфектолагам праводзяцца карэкцыйныя заняткі індывідуальна, з групай або падгрупай выхаванцаў. Напаўняльнасць групы складае 5-6 чалавек, падгрупы 2-4 чалавекі.
Абследаванне і размеркаванне па групах праводзіцца настаўнікам-дэфектолагам ПКПД у перыяд з 1 па 15 верасня бягучага навучальнага года.
Аб'ём карэкцыйна-педагагічнай дапамогі, форму правядзення заняткаў для кожнага дзіцяці настаўнік-дэфектолаг вызначае самастойна па выніках вывучэння індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцяў выхаванцаў.
Заняткі праводзяцца ў перыяд з 16 верасня па 25 мая.
Штодзённая колькасць заняткаў, іх працягласць і паслядоўнасць вызначаюцца раскладам заняткаў, які складаецца з улікам патрабаванняў санітарных норм, правіл і гігіенічных нарматываў і зацвярджаецца загадчыкам установы адукацыі. Працягласць заняткаў у ПКПД вызначаецца індывідуальнымі і ўзроставымі асаблівасцямі выхаванцаў.
Сістэма работы па аказанні карэкцыйна-педагагічнай дапамогі накіравана на выпраўленне (кампенсацыю) індывідуальных парушэнняў, у прыватнасці, выпраўленне парушэнняў вуснай і пісьмовай мовы, папаўненне прабелаў папярэдняга навучання, актывізацыю пазнавальнай дзейнасці, пераадоленне негатыўных асаблівасцяў эмацыйна-асобаснай сферы, нармалізацыю вучэбнай дзейнасці.
Заняткі праводзіць настаўнік-дэфектолаг другой кваліфікацыйнай катэгорыі Ботвич Уладзімір Уладзіміравіч у спецыяльным кабінеце, абсталяваным усім неабходным для прадукцыйных і цікавых заняткаў.
Графік работы настаўніка-дэфектолага
Панядзелак 08.35-10.40
Аўторак 09.00-11.50
Серада 09.55-11.45
Пятніца 09.55-11.45
Правядзенне кансультацый
Для законных прадстаўнікоў: першая серада месяца.
Для педагагічных работнікаў: першы чацвер месяца.
Кабінет настаўніка-дэфектолага ўмоўна падзелены на функцыянальныя зоны: вучэбную, інфармацыйную, гульнявую, зону рэлаксацыі, сэнсарную, працоўнае месца настаўніка-дэфектолага, зону карэкцыі гукавымаўлення, зону тэхнічных сродкаў навучання.
Створаныя ўмовы для дзяцей, пры якіх яны праяўляюць самастойнасць у выбары гульнявога і вучэбнага матэрыялу, зыходзячы з іх патрэб, інтарэсаў, магчымасцяў і дзе дзіця не толькі засвойвае матэрыял, але і адпачывае.
Асноўнае прызначэнне вучэбнай зоны – арганізацыйнае і метадычнае забеспячэнне карэкцыйна-педагагічнага працэсу, якое прадугледжвае наяўнасць метадычнай літаратуры, вучэбна-метадычных комплексаў, дыдактычнага і раздатачнага матэрыялу, а таксама мэблі.
У зоне карэкцыі гукавымаўлення праводзіцца работа па развіцці маўленчага дыхання, фарміраванні артыкуляцыйных укладаў парушаных гукаў. Для ажыццяўлення дадзенай работы маецца спецыяльна абсталяванае месца (вялікае люстэрка і індывідуальныя люстэркі, парта на два пасадкавых месцы, дыдактычныя дапаможнікі і глядзельныя апоры для правядзення артыкуляцыйнай гімнастыкі).
Гульнявая зона спрыяе развіццю рухальнай актыўнасці дзяцей і рытмапластыкі, арыенціроўцы ў схеме ўласнага цела. У гэтай зоне размешчаны настольна-друкаваныя гульні і цацкі. Іх разнастайнасць дазваляе дзецям выбраць для сябе больш цікавую і жаданую гульню.
Зона сэнсарнага вопыту спрыяе забеспячэнню сацыяльнага развіцця дзяцей з дапамогай фарміравання ўяўленняў аб фізічных якасцях прадметаў і з'яў. Для аснашчэння выкарыстаны гульні і дапаможнікі, якія спрыяюць развіццю тактыльнай адчувальнасці пальцаў рук, дыдактычныя дапаможнікі для фарміравання ўяўленняў аб форме, колеры, памеры, велічыні, часе.
Працоўнае месца настаўніка-дэфектолага абсталявана неабходнай мэбляй для працы з дакументацыяй і правядзення кансультацыйнай работы.
Зона тэхнічных сродкаў навучання прызначаная для забеспячэння карэкцыйна-педагагічнага працэсу дапаможнымі сродкамі навучання і абсталявана ноўтбукам.

Меню

счетчик посещений

Каляндар

«    Июнь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архіў навін

Июнь 2019 (4)
Май 2019 (3)
Апрель 2019 (6)
Март 2019 (6)
Февраль 2019 (2)
Январь 2019 (3)