Паважаныя бацькі!
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Навадворскі дзіцячы сад Свіслацкага раёна" працуе з 7.30 да 18.00 па будніх днях.
У адпаведнасці з рэжымам дня прыём дзяцей ажыццяўляецца з 7.30 да 8.30.
Нагадваем Вам, што своечасовы прыход дзіцяці ва ўстанову дашкольнай адукацыі і выхад – неабходная ўмова правільнай рэалізацыі адукацыйнай праграмы.
Выхадныя дні:
Субота, нядзеля і агульнадзяржаўныя святы.
Аб немагчымасці прыходу дзіцяці ў дзіцячы сад па хваробе ці іншых уважлівых прычынах або пра дзень выхаду дзіцяці ў дзіцячы сад пасля доўгай адсутнасці неабходна паведаміць у дашкольную ўстанову па тэлефоне 75-267.
Паважаныя бацькі!
Установа дашкольнай адукацыі прапануе адукацыйную паслугу, групы кароткачасовага знаходжання "Адаптацыйная пляцоўка","Прагулачная група". Група ствараецца для педагагічнай падтрымкі дзяцей ад нараджэння да трох гадоў, адаптацыі да дашкольнай установы. Дапамогі бацькам у выхаванні дзяцей.
Гэта група сумеснага знаходжання дзяцей і бацькоў. Функцыянуе ў гнуткім рэжыме: 2 гадзіны ў дзень, у залежнасці ад запытаў бацькоў.
З 02.10.2023 года установа дашкольнай адукацыі прапануе адукацыйную паслугу, гурток "Сонейка" на платнай аснове.
Аплата за харчаванне складае ў дашкольнай установе
- для дзяцей ва ўзросце ад 1 да 3 гадоў - 3 рублі 59 капеек, у летні перыяд 3 рублі 95 капеек
- для дзяцей ва ўзросце ад 3 да 6 гадоў - 4 рублі 71 капейкі, у летні перыяд 5 рублей 18 капеек за адзін дзень знаходжання дзіцяці ва ўстанове дашкольнай адукацыі, ажыццяўляецца да 25 чысла кожнага месяца.
Пастаноўка на ўлік і выдача накіравання для паступлення ва ўстанову дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца аддзелам адукацыі Свіслацкага райвыканкама.
Дакументы для залічэння дзіцяці ў дзіцячы сад:
- заява;
- накіраванне;
- медыцынская даведка аб стане здароўя дзіцяці
- заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі (пры неабходнасці)
- заключэнне дзяржаўнага цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі (пры неабходнасці)
Гадавая задача ўстановы адукацыі на 2023-2024 навучальны год:
- спрыяцьфарміраванню ў выхаванцаўасноў грамадзянскай і патрыятычнай культуры праз набыццёпершапачатковых ведаў аб сваёй сям'і, родным краі, краіне, народных традыцыях, дзяржаўных сімвалах, вядомых людзях у спецыяльна арганізаванай і нерэгламентаванай дзейнасці.
Ва ўстанове дашкольнай адукацыі функцыянуе інтэграваная група. Дзеці, якім неабходна карэкцыйна-педагагічная дапамога, залічваюцца на пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі (далей-ПКПД), які заснаваны на базе дзяржаўнай установы адукацыі «Навадворская сярэдняя школа Свіслацкага раёна».
Залічэнне ў інтэграваную групу ажыццяўляецца загадам загадчыка ўстановы адукацыі на падставе наступных дакументаў:
- заключэнне цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі;
- заява законнага прадстаўніка выхаванца.
Адлічэнне з інтэграванай групы ажыццяўляецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі на падставе спісу навучэнцаў, складзенага па выніках абследавання дзяцей настаўнікам-дефектологом і спецыялістамі ЦКРНіР і зацверджанага дырэктарам ЦКРНіР. Адлічэнне можа ажыццяўляцца па наступных прычынах:
- выпраўленне парушэнняў фізічнага і (або) псіхічнага развіцця;
- змена месца жыхарства;
- пераход у іншую ўстанову адукацыі;
- адмова законных прадстаўнікоў вучня з АПФР ад карэкцыйна - педагагічнай дапамогі.
Заняткі праводзіць настаўнік-дэфектолаг другой кваліфікацыйнай катэгорыі Ганчарэвіч Таццяна Іванаўна у спецыяльным кабінеце, абсталяваным усім неабходным для прадукцыйных і цікавых заняткаў.
Графік работы настаўніка-дэфектолага:
Панядзелак 08.00-08.50
11.45-12.30
Аўторак 11.45-12.25
Серада 11.45-12.10
Пятніца 09.10-10.55
Правядзенне кансультацый для законных прадстаўнікоў і педагагічных работнікаў: першая пятніца месяца 08.50-09.05.
Асноўнай мэтай дзейнасці інтэграванай групы з'яўляецца аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі выхаванцам, якія маюць парушэнні ў развіцці вуснага і пісьмовага маўлення.
Напрамкі работы:
карэкцыя гукавымаўлення;
фарміраванне лексіка-граматычных уяўленняў;
развіццё звязнага маўлення;
развіццё псіхічных працэсаў (увагі, памяці, мыслення).
Галоўныя задачы:
-ажыццяўляць паглыбленае псіхолага-педагагічнае абследаванне дзіцяці з мэтай вызначэння аптымальных шляхоў аказання карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
ствараць неабходную карэкцыю, якая развівае асяроддзе для забеспячэння індывідуальна-арыентаванай педагагічнай дапамогі дзецям па выпраўленні або паслабленні наяўных парушэнняў;
-фарміраваць агульныя здольнасці да вучэння з мэтай забеспячэння выканання дзецьмі адукацыйных стандартаў на ўзроўні дашкольнай адукацыі;
павышаць узровень інтэлектуальнага развіцця дзяцей за кошт развіцця псіхічных працэсаў, фарміравання пазітыўнай матывацыі да вучэбнай дзейнасці, рэгулявання функцый самакантролю ў дзяцей;
-кансультаваць педагогаў установы адукацыі, законных прадстаўнікоў дзяцей па пытаннях індывідуалізацыі навучання і выхавання.
Дасягненню пастаўленых задач спрыяюць гульнявыя формы работы, падбор даступнага займальнага матэрыялу, выкарыстанне элементаў сучасных тэхналогій. Усё гэта дазваляе дзецям з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця паспяхова авалодваць навучальнымі праграмамі, адчуваць сябе камфортна ў яслях-садзе.
Настаўнікам-дэфектолагам праводзяцца карэкцыйныя заняткі індывідуальна, з групай або падгрупай выхаванцаў. Напаўняльнасць групы складае 5-6 чалавек, падгрупы 2-4 чалавекі.
Абследаванне і размеркаванне па групах праводзіцца настаўнікам-дэфектолагам ПКПД у перыяд з 1 па 15 верасня бягучага навучальнага года.
Аб'ём карэкцыйна-педагагічнай дапамогі, форму правядзення заняткаў для кожнага дзіцяці настаўнік-дэфектолаг вызначае самастойна па выніках вывучэння індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцяў выхаванцаў.
Заняткі праводзяцца ў перыяд з 16 верасня па 25 мая.
Штодзённая колькасць заняткаў, іх працягласць і паслядоўнасць вызначаюцца раскладам заняткаў, які складаецца з улікам патрабаванняў санітарных норм, правіл і гігіенічных нарматываў і зацвярджаецца загадчыкам установы адукацыі.
Парады бацькам:
У нялёгкай працы па пераадоленні недахопаў прамовы ў дзяцей бацькам неабходна:
- падтрымліваць упэўненасць дзіцяці ў тым, што недахоп прамовы можна пераадолець, калі ён сам прыкладзе да гэтага намаганні і старанні, будзе выконваць патрабаванні аб
парадах дарослых;
- правільна будаваць зносіны з дзіцем, стварыць умовы для спакойнага, павольнага маўлення, уносячы папраўкі ў яго не раней, чым на этапе адпрацоўкі навыку;
- праяўляць вытрымку, не дапускаць раздражняльнага тона;
- на этапах падрыхтоўкі артыкуляцыйнага апарата да правільнага вымаўлення гукаў і замацаванню гукавымаўлення праводзіць спецыяльныя заняткі;
- прасачыць, каб дзіця займалася самастойна, выяўляла ініцыятыву ў правядзенні вольнага часу, бо гэта ўплывае не толькі на развіццё яго пазнавальных здольнасцяў, але і
з'яўляецца умовай паўнавартаснага эмацыйнага развіцця